Kategoria Prac: projekt

Rollupy informacyjne

Materiały informacyjne dla kancelarii prawnej wykorzystywane w trakcie wydarzeń branżowych oraz na spotkaniach przez nią sponsorowanych. Ze względu na ograniczenia prawne w komunikacji marketingowej jakie dotyczą kancelarii prawnych, powstał niezwykle elastyczny materiał informacyjny.

Ulotka | Szpital TOPMED

Ulotka w formacie DL promująca Szpital Wielospecjalistycznych Zabiegów Krótkoterminowych TOPMED.  Ulotka utrzymana w stałym layoucie materiałów marketingowych klienta, eksponowana w Szpitalu, poradniach specjalistycznych i podczas eventów tematycznych.  

Prezentacja kancelarii

Prezentacja przedstawiana wąskiemu gronu podczas spotkań biznesowych. Materiał obszernie prezentuje dorobek kancelarii oraz zakres jej działań.  

Newsletter

Tryptyk 140 mm x 140 mm wysyłany tradycyjną pocztą. Jego zadaniem było poinformowanie respondentów biorących udział w badaniu opinii o jego wynikach. Praca wykonana zgodnie z CI doskonale trzyma linię graficzną spółki.

Identyfikacja wizualna

Zakończenie całego procesu pracy z marką FOLKS to stworzenie – na bazie doświadczeń – jej identyfikacji wizualnej. Zawarte są w niej wszystkie elementy kreujące wizerunek marki. Największym wyzwaniem okazało się opisanie stylu fotografii, jakiej należy użyć w komunikacji marketingowej z grupą docelową. Całość stanowi kompletną identyfikację wizualną.  

Billboard

Teaser i bilboard tematyką i podziałem odnosi się do dualizmu koncepcji całego projektu. Utrzymanie spójnej linii graficznej dało wymierne rezultaty w postaci rozpoznawalności marki na rynku.  

Wystrój wnętrza

Celem projektu było stworzenie przestrzeni łączącej w sobie funkcjonalność sklepu i restauracji. Linia graficzna oraz wystrój podkreślający regionalność oraz ekologiczność oferowanych produktów.  

Katalog nagród programu lojalnościowego

Katalog A5 o objętości 24 stron. Celem projektu było odświeżenie i unowocześnienie wizerunku prezentowanego przez Club Belmeb. Linia graficzna wyznaczona przez katalog została przeniesiona na stronę internetową oraz inne nośniki wizerunkowe i produktowe spółki.  

Materiały Estetyki i Chirurgii Jednego Dnia

Dwa wybrane nośniki i przykłady materiałów promocyjnych – rollup oraz ulotka DL. Celem było utrzymanie spójnej linii graficznej w komunikacji medycznych produktów komercyjnych.  

Płyta CD

Eksponowana jako nośnik dla wyników badań radiograficznych i ultrasonograficznych. Wspomagaja wizerunkowo markę utrzymując wspólną linię graficzną z podstawowymi materiałami komunikacyjnymi. Dystrybuowana po każdym badaniu we wszystkich placówkach medycznych spółki.