Kategoria Prac: projekt

Ulotka informacyjna

Tryptyk A6 z informacjami na temat masek do twarzy. Dystrybuowany zarówno w opakowaniach produktu oraz jako samodzielny materiał marketingowy w drogeriach i aptekach.  

Stoisko targowe

Stoisko targowe przygotowane dla firmy ITA TOOLS na coroczne, międzynarodowe targi poznańskie DREMA. Zakres prac to, jak co roku, projekt i nadzorowanie wykonania stoiska. W 2015 roku firma otrzymała inną powierzchnię pod stoisko – podłużną. Wymogło to zmianę podejścia do projektu ale również umożliwiło stworzenie na nowo filozofii ekspozycji narzędzi. Dzięki temu udało się pokazać narzędzia w […]

Ulotka | Poradnia laktacyjna

Ulotka w formacie DL zachęcająca do naturalnego karmienia piersią oraz promująca usługi poradni laktacyjnej pomagającej w nauce karmienia. Ulotka utrzymana w stałym layoucie materiałów marketingowych klienta, eksponowana w Szpitalu, poradniach specjalistycznych i podczas eventów tematycznych.  

Katalog produktów

Ten obszerny katalog to prawie 900 stron wiedzy technicznej i praktycznej wyrażonej we wzorach matematycznych i rysunkach technicznych. Zawiera informacje o profesjonalnych narzędziach do obróbki drewna – od tych klasycznych po diamentowe. Nakład 20 000 sztuk rozszedł się pomiędzy specjalistycznymi firmami w przeciągu 4 tygodni. Dodatkowo, wersja interaktywna tego katalogu przygotowana na tablet, jako narzędzie pracy dla przedstawicieli handlowych. […]

Rollupy informacyjne

Materiały informacyjne dla kancelarii prawnej wykorzystywane w trakcie wydarzeń branżowych oraz na spotkaniach przez nią sponsorowanych. Ze względu na ograniczenia prawne w komunikacji marketingowej jakie dotyczą kancelarii prawnych, powstał niezwykle elastyczny materiał informacyjny.

Ulotka | Szpital TOPMED

Ulotka w formacie DL promująca Szpital Wielospecjalistycznych Zabiegów Krótkoterminowych TOPMED.  Ulotka utrzymana w stałym layoucie materiałów marketingowych klienta, eksponowana w Szpitalu, poradniach specjalistycznych i podczas eventów tematycznych.  

Prezentacja kancelarii

Prezentacja przedstawiana wąskiemu gronu podczas spotkań biznesowych. Materiał obszernie prezentuje dorobek kancelarii oraz zakres jej działań.  

Newsletter

Tryptyk 140 mm x 140 mm wysyłany tradycyjną pocztą. Jego zadaniem było poinformowanie respondentów biorących udział w badaniu opinii o jego wynikach. Praca wykonana zgodnie z CI doskonale trzyma linię graficzną spółki.

Identyfikacja wizualna

Zakończenie całego procesu pracy z marką FOLKS to stworzenie – na bazie doświadczeń – jej identyfikacji wizualnej. Zawarte są w niej wszystkie elementy kreujące wizerunek marki. Największym wyzwaniem okazało się opisanie stylu fotografii, jakiej należy użyć w komunikacji marketingowej z grupą docelową. Całość stanowi kompletną identyfikację wizualną.  

Billboard

Teaser i bilboard tematyką i podziałem odnosi się do dualizmu koncepcji całego projektu. Utrzymanie spójnej linii graficznej dało wymierne rezultaty w postaci rozpoznawalności marki na rynku.